zondag 14 februari 2010

Voor jou..onze lieve baby

Al ben jij nog niet geboren

ook al woon je nog in mij
toch weet ik dat jij kunt voelen
of ik somber ben of blij
'k weet dat jij mijn hart kunt horen
en mijn adem en mijn stem
daarom wil ik, lief klein wonder
iets vertellen over Hem

Als je bang bent of verdrietig
als je boos bent of juist blij
zegt Hij: kom maar in Mijn armen
er is altijd plaats bij Mij.
Hij vergeeft je als je spijt hebt
elke misstap, elke fout
en Hij zal je altijd helpen
omdat Hij van mensen houdt.

1 opmerking:

Fiedelientje zei

Wat een mooi gedichtje!!! Ik zag dat je mijn Blog volgt, wat leuk! Hier is het ook erg gezellig en ga ook jou dus zeker volgen. En wat leuk, dat er een derde wondertje op komst is zeg! Wij hebben met pinksteren ook onze derde uk gekregen en is weer helemaal geweldig met zo'n kindje erbij!!! Ik zag dat je al ideetjes aan het bedenken was voor de kraamvisite in plaats van een beschuitje. Ik heb met alle kids (en als ex kraamverzorgster)zelf chocolade flikken gemaakt met muisjes erop.
Chocolade smelten, op aluminiumfolie mopje laten vallen en rond maken met bolle kant van lepel, muisjes eroverheen en in de koelkast. mmmm...en leuk voor de kids om mee te helpen. kreeg er altijd veel reacties op en zijn makkelijk te bewaren in een afgesloten bakje in de koelkast.

Groetjes x Claudette